معفي مطالب و سايت هاي آموزشي مفيد معفي مطالب و سايت هاي آموزشي مفيد .

معفي مطالب و سايت هاي آموزشي مفيد

بازنشر از اخبار رسمي : واقعيت مجازي

سه‌شنبه 96/8/09، شهريار، (اخبار رسمي)تقريبا روزي نيست كه در اخبار مرتبط با تكنولوژي از تكنيكي بنام واقعيت مجازي چيزي نشنويم . واقعيت افزوده و واقعيت مجازي دو مفهوم نسبتا مجزا از هم هستند كه با روندي كه در حال توسعه است قطعا در چند سال آينده جاي پاي خود را در زندگي بشر باز خواهد كرد و به بخشي از زندگي روزمره ما تبديل خواهد شد.

به گزارش روياگر پارس؛ واقعيت مجازي به ما امكان مي‌دهد بودن در فضاهايي را تجربه كنيم كه در دسترس ما نيستند، از ما دور هستند و يا خطرات زيادي در واقعيت دارند.  قصد داريم تا آينده‌ي تجارت الكترونيك و سايت‌هاي اينترنتي و امكان استفاده از واقعيت مجازي را در سايت‌هاي مختلف در سطحي گسترده واكاوي كنيم.

اگر شما دو فروشگاه اينترنتي را مقايسه كنيد كه يكي فروش موبايل دارد و ديگري فروش كاغذ ديواري و اگر اين دو سايت از نظر سئو و جايگاه گوگل و اعتبار بين مردم كاملا در شرايط مشابه باشند، به طور حتم ميزان فروش كاملا متفاوتي دارند و در حال حاضر سايت‌هايي كه اقدام به فروش محصولاتي نظير پوشاك و كاغذ ديواري مي‌كنند با مشكلات بسياري مواجه هستند و به هر اندازه از تصاوير استفاده كنند نمي‌توانند حس لمس جنس را به مشتري بدهند.

واقعيت مجازي به راحتي ميتواند حلال اين مشكل باشدو كاربر از هر كجاي دنيا مي‌تواند جنس محصول را بخوبي درك كند.

 

پيشنيازهاي استفاده از واقعيت مجازي در سايت

پيشنياز طراحي سايت با واقعيت مجازي در مرحله اول عموميت يافتن عينك‌هاي واقعيت مجازي يا محصولاتي مشابه آن است كه به كاربران اجازه مي‌دهد از طريق آنها بتوانند از امكانات سايتي كه محصولاتش را در بستر واقعيت مجازي ارائه كرده است استفاده كنند .

در حال حاضر اين تجهيزات هم خيلي گران هستند و هم خيلي حجيم؛ ولي با روند توسعه‌اي كه دارند به راحتي مي‌توان حدس زد كه در سال‌هاي نه چندان دور واقعيت مجازي مي‌تواند جايگاه ويژه‌اي در زندگي بشر بازي كند و به شكل انبوه به منازل مردم راه يابد.

از همين رو سايت‌هايي كه مي‌خواهند در بازار فردا جايگاهي داشته باشند؛ بايد كم كم در مورد طراحي سايت با واقعيت مجازي و ايجاد محصولاتي كه كاربران بتوانند آنها را از طريق واقعيت مجازي بخوبي ببينند و لمس كنند به شكل جدي فكر كنند.

فروشگاه‌هاي اينترنتي در آينده قطعا به سمت استفاده از واقعيت افزوده و واقعيت مجازي خواهند رفت.
منبع

 

 

 

 

ساير مطالب پيشنهادي روياگر

سئو

انجام سئو

طراحي اپليكيشن موبايل

بك لينك

دامنه

كلاس آموزش سئو 

سئو مشهد

سئو سايت گيلان

سئو كرج

سئو ارزان

راهبند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۸:۵۲ توسط:سيد سجاد عظيمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :